بهترین جراح بینی در تهران


بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران : جراحی زیبایی بینی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است و هر روز به تعداد افرادی که متقاضی جراحی بینی یا رینوپلاستی هستند افزوده می شود.

متقاضیان جراحی بینی به دنبال یک نتیجه عالی از جراحی بینی هستند و توقع دارند پس از عمل جراحی بینی هیچ گونه اختلالی در عملکرد بینی به وجود نیاید. متقاضیان عمل جراحی بینی باید بدانند که انتخاب اشتباه جراح بینی می تواند باعث بروز عوارض شود.

نقش اصلی در عمل جراحی بینی به عهده جراح بینی است زیرا جراح بینی باید بینی را فرم دهد و عملکرد صحیح بینی را حفظ نماید. اما بیماران نیز قبل از جراحی بینی باید نکات مراقبتی را به خوبی رعایت کنند تا در حین عمل بینی مشکلی پیش نیاید و جراح بینی بتواند بدون بروز مشکل بینی را جراحی کند.

بهترین جراح بینی در تهرانمیزان اهمیت انتخاب جراح بینی

به دلیل بروز عوارض یا عدم بروز عوارض ، انتخاب جراح بینی اهمیت بسیار بالایی دارد .

جراح بینی باید به تکنیک های رینوپلاستی تسلط و آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند بینی را به خوبی جراحی کند.

با پیشرفت تکنولوژی و وجود صفحات مجازی جستجو در ارتباط با موضوعات مختلف بسیار آسان شده است همچنین افراد با یک جستجو ساده می توانند در ارتباط با جراحان بینی اطلاعات کسب کنند.

بنابراین راحت ترین روش انتخاب جراح بینی جستجو در مرورگرهای اینترنتی و صفحات مجازی است .

راه دیگری که برای انتخاب جراح بینی وجود دارد پرس و جو از افرادی است که عمل جراحی بینی انجام داده اند .

افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند تجربه انتخاب جراح بینی را دارند و شما می توانید از تجربیات آن ها استفاده کنید.

دکتر شروین قوامی ، بهترین جراح بینی در تهران ، مهارت بالایی در انجام جراحی های زیبایی و ترمیمی بینی دارند.

جراحی ترمیمی بینی پیچیدگی بالایی دارد زیرا هدف از انجام عمل بینی ثانویه بهبود مشکلاتی است که به دلیل یک جراحی بینی ناموفق بروز کرده اند.

به دلیل پیچیدگی بالای جراحی ترمیمی بینی هر جراح بینی قادر به انجام آن نیست ولی دکتر شروین قوامی به خوبی با انجام جراحی بینی ترمیمی ایرادت بینی ای که قبلاً جراحی شده و نتیجه رضایت مندی نداشته است را رفع می کند.

نمونه کارهای دکتر قوامی و میزان رضایت بیماران ایشان ، مدرک قابل قبولی برای اثبات مهارت ایشان است .

برای مشاهده نمونه کارهای ایشان به گالری تصاویر در سایت وصفحه رسمی اینستاگرام دکتر قوامی ، بهترین جراح بینی در تهران ، مراجعه کنید .

تکنیک های جراحی بینی

جراحی بینی به دو روش یا تکنیک انجام پذیر است :

  1. جراحی بینی باز
  2. جراحی بینی بسته

به کمک هر دو روش فوق می توان اصلاحات لازم بر روی بینی را ایجاد کرده و نیز زیبایی و تناسب ظاهری را برای بینی به ارمغان آورد.

انتخاب هر یک از تکنیک های جراحی بینی ، بر اساس نظر جراح ، میزان تغییراتی که باید بر روی بینی بیمار اعمال شود و  نوع و جنس پوست بینی بیمار تعیین می شود.

این دو روش از لحاظ محل ایجاد برش با یکدیگر تفاوت دارند به این ترتیب که در جراحی بینی باز یک برش در بخش میانی سوراخ های بینی که اصطلاح پزشکی آن کلوملا می باشد ، ایجاد می شود که در جراحی بینی بسته نیازی به ایجاد این برش وجود ندارد و جراحی فقط از داخل حفره های بینی انجام می شود.

بهترین جراح بینی در تهرانجراحی باز :

در جراحی بینی به روش باز ، جراح در عین اینکه در داخل بینی بیمار برش های لازم را ایجاد می کند یک برش دیگر نیز به صورتی کاملا ظریف و کوچک در بخش کوملای بینی می نماید.

بعد از این مرحله جراح می بایست به منظور ایجاد تغییرات بر روی بینی ، پوست بینی را بلند کند که این کار را از طریق ابزاری مخصوص انجام می دهد.

توجه داشته باشید که به دلیل بلند شدن پوست بینی از روی ساختمان بینی به طور کامل ، جراح در این روش وسعت دید خواهد داشت و میزان دسترسی او نیز به بینی کاملا گسترده است ، لذا احتمال اینکه پس از جراحی بینی به روش باز ، با ریسک خطا مواجه شویم بسیار ناچیز می باشد و جراح به راحتی می تواند تغییرات وسیع و گسترده ای بر روی بینی بیمار ایجاد کند

پس از ایجاد برش بر روی کلوملا و بلند کردن پوست بینی ، جراح  باید تغییرات و اصلاحات مد نظر خود را روی بینی بیمار اعمال کند.

بعد از اینکه فرم ظاهری بینی اصلاح گردید ، جراح مجددا پوست بینی را در موقعیت اصلی آن قرار داده و بخیه می زند.

در جراحی بینی باز ، محل بخیه ملموس است ، اما لازم به نگرانی نیست زیرا جای بخیه عمل ، پس از چند هفته کاهش یافته و به مرور زمان محو خواهد شد.

میزان کبودی و ورم بینی در جراحی بینی به روش باز ، به دلیل اینکه طی جراحی پوست بینی تا حد زیادی از روی ساختمان بینی جدا شده ، وسیع تر از جراحی بینی به روش بسته می باشد که این اتفاق نیز نگران کننده نیست چرا که با رعایت صحیح مراقبت های بعد از جراحی بینی و با گذشت زمان به طور کلی بر طرف می شود.

  • جراحی بسته :

در جراحی بینی بسته ، هر برشی که جهت اعمال تغییرات لازم است ایجاد شود در بخش داخلی بینی بیمار زده می شود و در ناحیه کلوملای بینی هیچ برشی زده نخواهد شد.

در این روش به این خاطر که روی کلوملا برشی ایجاد نمی شود ، دید جراح بینی محدودتر از جراحی بینی باز می باشد.

کلیه تغییرات نیز در این روش از داخل حفره های بینی اعمال می گردند و ورم و کبودی ناشی از عمل نیز در جراحی بینی به روش بسته بسیار خفیف و ناچیز خواهد بود.

در جراحی بینی بسته ، هیچ گونه محل برش و بخیه ای در ظاهر بینی مشهود نمی باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: