بهترین سن جراحی بینی


بهترین سن جراحی بینی

جوانان نسبت به بزرگسالان به عمل زیبایی بینی اشتیاق وافری نشان داده اند و مایل هستند هر چه زودتر تحت این عمل،ایرادات بینی خود را برطرف نمایند. هیچ یک از موارد زمان و سن،عمل جراحی را محدود نمی کند. بهترین سن جراحی بینی برای هر فرد زمانی است که فرد از نظر روانی و احساسی به بلوغ رسیده باشد.

زمان فاکتوری است که به عادت کردن فرد به تغییرات خصوصیات ظاهری خود کمک  می نماید. هنگام بررسی نتیجه عمل،این نکته را مد نظر داشته باشید.اگر اقدامات قبل از جراحی بینی به درستی انجام شود در بهبودی نتیجه جراحی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

بهترین سن جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی ) از شایع ترین عمل های زیبایی بینی محسوب می شود. در عمل زیبایی بینی ، استخوان و غضروف بینی طی جراحی تراشیده می شود و با توجه به درخواست بیمار به شکل مد نظر تبدیل می شود.

هنگامی که خانم ها و آقایان از ظاهر و اندازه نرمال بینی خود ناراضی هستند، جراحی زیبایی بینی برای رفع این گونه معایب وهر نوع مشکلات تنفسی،می تواند موثر واقع شود. در نظر گرفتن نکاتی مانند بهترین سن جراحی بینی ، انتخاب جراح زبده و موارد دیگر در ایجاد نتیجه منطقی و دلخواه فرد تاثیر بالایی دارد.

اگر این عمل به درستی انجام شود، میان اعضای صورت تناسب خوبی برقرار می شود. این موضوع اعتماد به نفس فرد را تا حد زیادی افزایش می دهد.

بهترین سن جراحی بینی زمانی تعیین می شود که فرد هر کدام از موارد ذیل را کسب نماید:

  • از نظر فیزیکی و جسمی به بلوغ کافی رسیده باشد.

علاوه بر رشد بینی بایست رشد دیگر اجزای صورت به درجه کامل رسیده باشند. پیش از آنکه بینی به رشد کامل رسیده باشد،نمی توان برای این عمل اقدام کرد. این بلوغ در خانم ها معمولا در سنین 14 الی 16 و در آقایان از سن 15 سالگی به بعد اتفاق می افتد.

  • از لحاظ احساسی و روانی بالغ شده باشد.

فرد برای انجام عمل زیبایی بینی نبایست با شتاب تصمیم گیری کند. بعد از اینکه استقلال و اعتماد به نفس در شما به ثبات رسید،سپس اقدام نماید. حس رضایت از جراحی بینی بسیار مهم است زیرا نتیجه جراحی به صورت دائمی می باشد.

  • می توان از سوابق خانواده و فامیلی کمک گرفت.

بررسی عمل هایی که قبلا بین خویشاوندان و اعضای خانواده انجام شده می تواند به شما در مقایسه تغییرات کمک کند. شاید بهتر بتوان بهترین سن جراحی بینی را انتخاب نمائید.

  • قدرت مالی

هزینه های جراحی زیبایی بینی داشتن شرایط مالی مساعدی می طلبد. فرد بدین گونه از عهده هزینه های قبل و بعد و هم چنین هزینه های جانبی برآید.

 

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: