تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی


تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی

افرادی که تصمیم دارند تا جراحی زیبایی بینی انجام دهند ، یکی از مسائلی که لازم است تا درباره ی آن تصمیم بگیرند ، انتخاب نوع جراحی بینی از نظر ظاهر بینی پس از جراحی است ، برخی افراد خواهان جراحی بینی طبیعی و برخی دیگر خواهان جراحی بینی فانتزی می باشند . برای این که تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی را بهتر متوجه شوید . به تعریف این نوع جراحی می پردازیم .

تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی

مهم ترین تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی در زاویه ای است که نوک بینی با لب بالا می سازد . در جراحی بینی فانتزی زاویه میان لب بالا در حدود 105 درجه است و بینی کمی سر بالا تر است ، اما در جراحی بینی طبیعی ، زاویه میان لب بالا و سر بینی حدود 90 درجه می باشد .

تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی

در حالت کلی می توان گفت زمانی که شخص اصرار دارد تا در جراحی بینی ، بینی از حد یک بینی طبیعی کوچک تر بشود ، جراحی بینی عروسکی گفته می شود . البته هر نوع جراحی که بر روی بینی صورت می گیرد ، پیش از آن که به زیبا تر شدن بینی بپردازیم ، لازم است تا مراقب باشیم که بینی از نظر عملکردی آسیبی نبیند . لذا در برخی مواقع در صورتی که بخواهیم به بینی فرم فانتزی بدهیم ممکن است تا عملکرد بینی آسیب ببیند . به عنوان مثال اگر سوراخ بینی را از یک حدی کوچک تر کنیم احتمال این که فرد در موقع تنفس دچار مشکل بشود ، وجود دارد .

در پایان باید خاطر نشان بشویم ، که بهتر آن است تا انتخاب نوع جراحی فانتزی یا طبیعی بینی را برعهده ی جراح بینی بگذاریم تا ایشان با توجه به تجربه و توانایی و مهارت خود و بررسی تناسب بینی با دیگر اجزای چهره به رفع ایرادات بینی بپردازد .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: