بهترین دکتر عمل بینی


بهترین دکتر عمل بینی

بهترین دکتر عمل بینی : نتیجه ی جراحی بینی بسیار مهم است به همین دلیل بهترین جراح بینی ، جراحی است که بتواند بینی را با توجه به خواسته بیمار و بدون بروز عوارض جراحی کند .

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت به نسبت دهه های گذشته ، راه های بسیاری برای تحقیق و جستجو درباره جراح بینی وجود دارد .

افزایش راه های انتخاب جراح بینی می تواند باعث سردرگمی متقاضیان جراحی بینی شود زیرا با جراحان بینی متفاوتی آشنا می شوند و همین امر انتخاب یک جراح بینی را برایشان دشوار می سازد .

امروزه با یک جستجوی ساده در مرورگرهای اینترنتی می توان اطلاعات زیادی درباره جراحی بینی و جراح بینی کسب کرد .

علاوه بر جستجو در مرورگرهای اینترنتی ، مشاهده نمونه کارهای جراح بینی نیز کمک می کند تا با مهارت جراح بینی آشنا شوید .

برای انتخاب جراح بینی و انجام جراحی بینی عجله نداشته باشید و به خوبی تحقیقات مورد نیاز را انجام دهید تا عدم انتخاب جراح بینی خوب منجربه بروز عوارض جراحی بینی نشود .

بهترین دکتر عمل بینی

نتیجه جراحی بینی

جراحی بینی در هر فردی نتیجه متفاوتی دارد زیرا نوع بینی و اسکلت بینی در تمامی افراد متفاوت است و نمی توان توقع یک نتیجه مشابه را داشت.

اغلب مردم بر این باورند که نتیجه جراحی بینی بر روی بینی استخوانی بهتر است و جراحی بینی گوشتی نتیجه ماندگاری ندارد اما تنها تفاوت بینی گوشتی با بینی استخوانی در میزان فرم دهی بینی است.

بینی گوشتی به دلیل ضخامت پوستی بینی در مقابل انعطاف پذیری و کوچک شدن مقاوت بالایی دارد به همین دلیل نمی توان تغییرات بیش از اندازه ای را برای بینی اعمال کرد .

میزان مهارت جراح بینی گوشتی در فرم دهی بینی حائز اهمیت است .

زیرا بهترین دکتر عمل بینی گوشتی ، با توجه به نوع بینی بهترین فرم را به آن می دهد تا زیبایی چهره فرد افزایش یابد و تمامی مشکلات ظاهری بینی برطرف شود .

فرم دهی بینی

برای فرم دهی بینی ، جراح بینی باید با معیارهای زیبایی آشنایی داشته باشد تا بتواند بینی را مطابق با استانداردهای زیبایی و خواسته بیمار جراحی کند.

بیماران باید بدانند که به دلیل تاثیر نوع بینی بر روی نتیجه رینوپلاستی تنها مهارت جراح بینی کافی نیست و بینی نیز باید ساختار مناسب برای فرم بینی مد نظر بیمار را داشته باشد بنابراین بهتر است در مورد فرم بینی با جراح بینی مشورت کنند.

بهترین دکتر عمل بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی قیمت ثابتی ندارد زیرا هر جراح بینی با توجه به میزان مهارت و فاکتورهای دیگر ، دستمزد متفاوتی دارد .

یکی از فاکتورهایی که در تعیین دستمزد جراح بینی نقش دارد ، نوع بینی بیمار است .

هر چه مشکل بینی دشوار تر باشد هزینه جراحی بینی افزایش پیدا می کند.

به همین دلیل توصیه می شود برای تعیین هزینه نزد جراح بینی بروید تا در ابتدا معاینه شوید .

در انتخاب جراح بینی به میزان مهارت توجه بیشتری داشته باشید زیرا عدم انتخاب یک جراح بینی ماهر می تواند عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی
عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی – جراحی زیبایی گوش – جراحی زببایی پلک )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: