بهترین دکتر جراح بینی


بهترین دکتر جراح بینی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی : اعتماد به نفس نقش مهمی در پیشرفت افراد دارد ، ولی برخی از افراد حساسیت بسیار بالایی دارند و نمی توانند با وجود نواقص ، اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. شاید برای بسیاری از مردم عجیب باشد ، ولی وجود یک نقص یا اختلال کوچک که منجر به عدم تناسب اجزای چهره شود ، می تواند روحیه و اعتماد به نفس برخی از افراد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و از اعتماد به نفس آن ها بکاهد. ( جراح بینی تهران )

بهترین دکتر جراح بینی

در نتیجه این گونه افراد کاندید مناسبی برای انجام جراحی های زیبایی هستند ، زیرا جراحی های زیبایی علاوه بر زیباتر شدن صورتشان به افزایش اعتماد به نفسشان نیز کمک می کند و به مرور زمان تاثیرات مثبتی در زندگی آن ها رخ می دهد.

جراحی زیبایی بینی

به دلیل مرکزیت بینی در صورت، جراحی زیبایی مرتبط با بینی به رایج ترین جراحی زیبایی تبدیل شده و سالیانه افراد بسیار زیادی برای انجام جراحی زیبایی بینی اقدام می کنند. جراحی زیبایی بینی با هدف بهبود نواقص ظاهری بینی و اختلالات عملکردی بینی انجام می شود. نتیجه رینوپلاستی در تمام افراد یکسان نمی باشد زیرا نوع بینی و میزان مهارت جراح بینی بسیار مهم است .

متاسفانه برخی از افراد پس از رینوپلاستی رضایت کافی ندارند و از نتیجه رینوپلاستی شکایت دارند. کسب نتیجه ایده آل از عمل جراحی زیبایی بینی بستگی به میزان مهارت جراح بینی دارند و اگر جراح بینی مهارت کافی را دارا نباشد ، صد در صد نتیجه حاصل از رینوپلاستی مورد قبول بیمار نخواهد بود.

اتنخاب بهترین دکتر جراح بینی چه اهمیتی دارد ؟

افراد باید توجه داشته باشند که عدم انجام صحیح رینوپلاستی ، منجر به انجام جراحی بینی ثانویه می شود و فرد باید به طور مجدد هزینه پرداخت کند. به همین دلیل توصیه می شود از همان ابتدا یک دکتر جراح بینی ماهر را انتخاب کنید تا دیگر اقدامی در راستای زیبا شدن فرم بینی انجام ندهید و با انجام یک بار جراحی بینی به نتیجه ایده آل خود دست یابید.

تشخیص یک جراح بینی خوب و ایده آل کار بسیار دشواری نیست ، فقط بیماران باید دقت بالایی داشته باشند و با بیماران قبلی جراح بینی ارتباط برقرار کنند.

برقرار کردن ارتباط با بیماران قبلی برای تمام افراد مقدور نیست ، در چنین شرایطی می توانید نمونه کارهای جراح بینی را مشاهده کنید ، هر چند که امروزه با توجه به پیشرفت دنیای مجازی به راحتی از طریق پیچ اینستاگرام جراح بینی می توانید با بیماران قبلی ارتباط برقرار کنید.

یک جراح بینی ماهر به سلامت بیمار خود اهمیت بالایی می دهد و اگر بیمار شرایط کافی برای انجام رینوپلاستی را نداشته باشد او را از انجام جراحی بینی منع می کند.

بهترین دکتر جراح بینی

درباره دکتر شروین قوامی

دکتر شروین قوامی دارای مدرک تخصصی گوش و حلق و بینی هستد و مهارت بلایی برای انجام جراحی بینی ، جراحی پلک ، جراحی گوش و غیر دارند. رضایت بیماران دکتر قوامی مهم ترین اثبات برای میزان مهارت ایشان است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر شروین قوامی ، مشاهده نمونه کارها و برقراری ارتباط با ایشان می توانید به سایت و صفحه رسمی اینستاگرام مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: