جراحی بینی بزرگ


جراحی بینی بزرگ

جراحی بینی بزرگ : جراحی بینی در ابتدا بیشتر برای بینی هایی انجام میشد که بزرگ بودند ولی امروز هدف اصلی جراحی بینی خوش فرم تر کردن بینی است و در تمامی بنیی ها انجام می شود .

با شنیدن کلمه بینی بزرگ اغلب افراد تصورشان یک بینی گوشتی است زیرا پوست بینی گوشتی بیشتر از استخوان است و همین امر باعث می شود تا بینی بزرگ باشد .

در مورد جراحی بینی گوشتی  نظریه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها عدم ماندگاری نتیجه جراحی بینی گوشتی است .

بینی گوشتی بهتر است به صورت طبیعی جراحی شود ولی این بدین معنا نیست که نتیجه ماندگاری ندارد .

در اصل تفاوتی میان جراحی بینی استخوانی و گوشتی وجود ندارد و تنها تفاوت میان این دو ، فرم دهی و میزان دوره نقاهت است .

دقت داشته باشید که انتخاب یک جراح متخصص بینی باعث می شود تا بیماران بهترین نتیجه را از جراحی بینی کسب کنند و پس از پایان جراحی بینی دچار عوارضی چون مشکلات تنفسی ، نپسندیدن فرم بینی  ، خونریزی و غیره نشوند.

جراحی بینی بزرگ

بهترین جراح بینی گوشتی

برای متقاضیانی که بینی گوشتی دارند بهترین فرم بینی ، فرم طبیعی است ولی برخی از بیماران بر روی جراحی بینی فانتزی اصرار دارد .

در چنین مواقعی جراح بینی باید با بیمار صحبت کند و دید او را نسبت فرم بینی اصلاح نماید .

در صورتی که جراح بینی ماهری را انتخاب کنید قطعاً از نتیجه جراحی بینی گوشتی راضی خواهید بود .

در مواقعی برای فرم دهی بهتر بینی گوشتی از گرافت یا تکنیک های دیگر استفاده می شود بنابراین بهترین راه این است که فرم دهی بینی را به جراح بینی بسپارید .

جراح بینی خوب  با توجه به نوع بینی و چهره بیمار ، بهترین فرم را به بینی می دهد .

درباره جراحی بینی بزرگ

سایز بینی با انجام جراحی بینی به طور کامل کوچک می شود ولی افرادی که بینی های گوشتی بزرگ دارند باید مشاوره های لازم درباره نتیجه جراحی بینی را کسب کنند تا دید واقع گرایانه ای داشته باشند زیرا در بینی گوشتی اعمال تغییرات و فرم دهی بینی دارای محدودیت است .

در اصل بینی گوشتی به دلیل ضخامت زیادی که در پوست دارد مانع از نشان دادن ظرافت های فرم بینی می شود به همین دلیل برای فرم بینی طبیعی مناسب تر است .

افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر است جراحی بینی طبیعی انجام دهند زیرا جراحی بینی فانتزی بر روی بینی آن ها نیتجه زیبا و ایده آلی نخواهد داشت .

محدودیت در فرم دهی بینی گوشتی به این معنا نیست که نتیجه جراحی بینی استخوانی زیباتر است بلکه به این معنا است که بینی با توجه به ساختار آن به بهترین نحو ممکن جراحی می شود .

جراحی بینی بزرگ

هزینه جراحی بینی

برای مطلع شدن از هزینه جراحی بینی باید به جراح بینی مد نظرتان مراجعه کنید زیرا دستمزدی که جراحان بینی بابت انجام جراحی بینی گوشتی دریافت می کنند با  یکدیگر متفاوت است .

به طور معمول هزینه جراحی بینی گوشتی کمی بیشتر است .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی
عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی – جراحی زیبایی گوش – جراحی زببایی پلک )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: