عمل زیبایی بینی در تهران


انجام عمل زیبایی بینی در تهران

عمل زیبایی بینی در تهران چگونه انجام می شود ؟ هدف از انجام عمل زیبایی بینی رفع مشکلات ظاهری و عملکردی بینی است ؛ زیرا بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره و عملکرد تنفسی فرد ، نقش بسیار مهمی دارد . بینی پس از جراحی باید در کنار حفظ عملکرد صحیح ، فرم زیبایی نیز داشته باشد و این امر تنها با انتخاب یک جراح بینی خوب و حاذق میسر می شود.

عمل زیبایی بینی در تهران

جراح بینی خوب و باتجربه ، بینی را با توجه به سایر اجزای چهره به بهترین نحو ممکن جراحی می کند . حین فرم دهی بینی ، جراح بینی باید سلیقه شخصی بیمار را نیز مدنظر قرار دهد ؛ به همین دلیل در جلسه مشاوره ، به طور مفصل با جراح بینی صحبت کنید و انتظارات خود از رینوپلاستی را مطرح کنید .

سلیقه افراد در زمینه فرم مناسب برای بینی با یکدیگر متفاوت است، به همین علت برای عدم بروز نارضایتی ، به طور واضح توقعات خود را بیان کنید تا جراح بینی نیز مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار دهد .

نمونه کار عمل زیبایی بینی در تهران

با انجام عمل بینی می توان بسیاری از مشکلات بیماران ؛ همچون انحراف بینی ، کجی بینی ، غیرقرینگی سوراخ های بینی ، مشکلات ظاهری فرم بینی ، پولیپ بینی ، مشکلات تنفسی بینی و غیره را بر طرف کرد.

کاندیدای مناسب جهت انجام عمل زیبایی بینی در تهران

  1. افرادی که در سلامت کامل روحی و جسمی قرار دارند.
  2. کسانی که از فرم ظاهری بینی خود راضی نیستند.
  3. کسانی که دید واقع گرایانه نسبت به جراحی بینی دارند.
  4. اشخاصی که به علت مشکلات ظاهری بینی خود اعتماد به نفس شان را از دست داده اند.
  5. افرادی که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته اند.

عمل زیبایی بینی با لیزر

با پیشرفت علم در پزشکی ، لیزر در بسیاری از زمینه های مختلف پزشکی کارآمد شده است ، اما پیشرفت آن به قدری نبوده که بتوان از آن در جراحی بینی استفاده کرد ، تنها استفاده از آن در جراحی بینی رفع جای اسکارهای ناشی از جراحی بینی می باشد.

تمامی مطالبی که در رابطه با عمل بینی با لیزر ، موجود می باشد ، تنها جنبه تبلیغاتی دارد و آن ها می خواهند بدین وسیله توجه شما را به خود جلب کنند.

قبل از عمل بینی

رعایت مراقبت های لازم قبل از عمل بینی ؛ موجب تسریع در دوران بهبودی شده و همچنین ، از بروز بسیاری از عوارض ناشی از آن نیز جلوگیری می کند ؛ به همین علت در ذیل ، به برخی از این مراقبت ها ، اشاره شده است ؛ اما لازم به ذکر می باشد ، جهت دریافت اطلاعات دقیق تر ، باید با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

  • استعمال دخانیات و نوشیدنی های حاوی الکل ، موجب اختلال در گردش خون می گردد ؛ به همین منظور ، به تمامی متقاضیان جراحی زیبایی ، توصیه می شود از مدتی قبل از جراحی بینی ، از مصرف این موارد اجتناب نمایند.
  • مصرف برخی از داروهای شیمیایی و گیاهی ؛ از جمله آسپرین نیز موجب بروز اختلال در حین عمل بینی می گردد ؛ از این رو ، افراد زیباجو باید از مدتی قبل از جراحی بینی ، از مصرف آن ها اجتناب نمایند.
  • افراد در روز جراحی زیبایی بینی ، باید ناشتا باشند ؛ از این رو ، به آن ها توصیه می گردد در شب قبل از عمل بینی ، شام سبک میل کرده و از 8 ساعت قبل از آن ، از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.
  • طبق توصیه پزشک ؛ در روز قبل از جراحی زیبایی بینی ، به میزان کافی آب بنوشید.
  • شب قبل از جراحی زیبایی بینی ، استحمام نمایید ؛ زیرا تا مدتی پس از آن ، اجازه استحمام ندارید.
  • بانوانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی ، گرفته اند ؛ در روز انجام آن ، باید بدون آرایش و لاک ناخن به بیمارستان یا کلینیک ، مراجعه کرده و زیورآلات نیز به همراه نداشته باشند.
  • در روز جراحی بینی ، مدارک پزشکی خود را فراموش نکنید.

عمل زیبایی بینی در تهران

جراحی بینی

برای انجام جراحی بینی و فرم دهی به بینی ، روش ها و تکنیک های متفاوتی وجود دارد ؛ که آن ها عبارتند از : جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته.

انتخاب هر یک از این تکنیک ها ، به عواملی از قبیل سلیقه جراح بینی ، نوع بینی ، میزان ایرادات بینی ، شرایط بیمار و غیره بستگی دارد ، که جراح بینی ابتدا همه این عوامل را مورد بررسی قرار می دهد و سپس بهترین روش را انتخاب می کند ؛ بنابراین بیماران نباید در انجام جراحی بینی به یک روش خاص اصرار کنند ، زیرا جراح بینی بهترین انتخاب را انجام می دهد.

فرم دهی بینی

فرم بینی هر فردی کاملاً مشابه فرد دیگر نمی شود زیرا ساختار بینی در تمامی افراد یکسان نیست و یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فرم دهی بینی ، ساختار بینی می باشد .

بر خلاف جراحی بینی گوشتی افرادی که متقاضی جراحی بینی استخوانی هستند، علاوه بر فرم بینی طبیعی، کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی فانتزی نیز هستند.

اگر متقاضی انجام عمل زیبایی بینی در تهران هستید ، بهتر است نمونه کارهای دکتر شروین قوامی را مشاهده کنید تا از میزان مهارت ایشان مطلع شوید . رضایت بیماران دکتر قوامی مهم ترین مدرک برای اثبات میزان مهارت شان است .

بعد از عمل زیبایی بینی در تهران

  1. مصرف نوشیدنی و آب را افزایش دهید ، آب آناناس و آب کرفس جزء بهترین نوشیدنی ها محسوب می شوند .
  2. بهتر است از آب میوه های طبیعی استفاده شود و حتی الامکان از آب میوه های صنعتی پرهیز کنید .
  3. از خم کردن سر پرهیز کنید و سر را در حالت عمودی قرار دهید .
  4. بیش از اندازه صحبت نکنید.
  5. از خندیدن و خمیازه کشیدن پرهیز کنید .
  6. نیازی به استراحت مداوم در منزل نیست و می توانید از روز دوم بیرون بروید ؛ اما دقت داشته باشید که ضربه ای به بینی زده نشود و حتی الامکان از قرار گرفتن در جاهای شلوغ پرهیز کنید ؛ زیرا احتمال ضرب دیدگی بینی یا آسیب بینی ، افزایش می یابد.
  7. به شکم و پهلو نخوابید .
  8. در زمان تعیین شده حتماً به جراح بینی مراجعه نمایید .
  9. به بینی دست نزنید و از فشار دادن یا ماساژ دادن بینی پرهیز کنید .
  10. میزان مصرف سدیم و ادویه در رژیم غذایی بیمار ، تا مدتی باید بسیار کم شود.
  11. بیمار باید با دهان باز عطسه و سرفه کند.
  12. شما باید از فین کردن تا مدتی خودداری کنید.

شما باید در زمان استراحت به طور طاق باز بخوابید.

عمل بینی ارزان

بیماران در برخی مواقع با جراحانی مواجه می شوند که هزینه پایینی را جهت عمل زیبایی بینی دریافت می کند ، قطعا این ارزانی قیمت دلایل قابل توجه ای دارد ؛ زیرا این افراد رزیدنت هایی هستند که به تازگی شروع به کار کرده اند و جهت کسب تجربه و انجام جراحی های متعدد ، جراحی بینی را با هزینه ای کم انجام می دهند ؛ اما نکته قابل توجه این می باشد که این افراد تجربه کافی برای رویارویی با مشکلات احتمالی در اتاق عمل را ندارند و ممکن است در صورت بروز مشکل نتوانند به خوبی جهت رفع آن اقدم کنند ، در این صورت بیماران بعد از عمل زیبایی بینی با عوارض بسیاری همراه خواهند شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: