جراحی بینی با قیمت مناسب


جراحی بینی با قیمت مناسب

جراحی بینی با قیمت مناسب : از رایج ترین جراحی های زیبایی که امروزه در سطح جهان انجام می شود، جراحی زیبایی بینی می باشد. جراحی بینی طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است. هزینه جراحی زیبایی بینی با هدف بهبود ظاهر و بالا بردن زیبایی انجام می گیرد، به عهده خود فرد می باشد و مشمول بیمه نیست.

چه فاکتورهایی در هزینه جراحی بینی موثر واقع می شوند؟

فاکتورهایی مانند: میزان پیچیدگی جراحی، اقدامات قبل و بعد، موقعیت جغرافیایی، جراح بینی ، مراحل بیهوشی بر روی هزینه جراحی بینی تاثیر گذار است.

چه کسانی برای جراحی بینی ، جزء کاندیدای مناسب محسوب می شوند؟

برای جراحی بینی فردی که تنها به دنبال بهبودی بینی می باشد و هیچ گونه دیدگاهی نسبت به بینی خود ندارد، جزء کاندیدای مناسب به شمار می رود.

در هر سنی با در نظر گرفتن کلیه شرایط می توان برای عمل بینی اقدام کرد و محدودیت سنی وجود ندارد. دید بیمار از نتیجه عمل بایست منطقی و معقول باشد.

هم چنین افرادی که در ظاهر بینی مشکل جدی دارند، مانند: ( قوز بینی، کجی، پهنی و بزرگی بینی و … ) می توانند برای انجام عمل بینی آماده شوند.

جراحی بینی با قیمت مناسب

آنچه که باید در مورد نکات دیگر جراحی بینی بدانید :

جراحی زیبایی بینی به دلیل اینکه بینی عضو برجسته صورت است و دقیقاً وسط صورت قرار گرفته است، از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. میزان اثر نتیجه جراحی بینی ، بر روی زیبایی کل چهره بسیار بالاست.

در جراحی زیبایی بینی فاکتور های زیادی نقش دارند. ازمهم ترین و اصلی ترین آنها تجربه و تبحر جراح بینی می باشد.

همچنین نوع پوست، میزان ضخامت پوست بینی ، میزان غضروف و استخوان بینی ، فرم چانه و… از فاکتور های اثر گذار بر نتیجه عمل بینی خواهد بود.

برای انجام عمل بینی فقط به هزینه جراحی بینی و عمل بینی ارزان فکر نکنید.

هر چند جراحی بینی با قیمت مناسب و معقول باید انجام شود و قطعاً نمی توان گفت هر جراح بینی و کلینیکی که هزینه بالاتری دریافت می کنند، حتماً نتیجه بهتری از جراحی بینی را به همراه خواهند داشت.

عوامل دیگری در جراحی بینی وجود دارند که بایست برای رسیدن به نتیجه مطلوب به آنها توجه شود.

هزینه جراحی بینی برای سنجش میزان کیفیت عمل معیاری خوبی به نظر نمی رسد.

گاهی اوقات افراد تصور می کنند با پرداخت هزینه بالاتر یا پایین تر از حد معمول می توانند به نتیجه دلخواه برسند، در صورتی که اینطور نیست.

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: