جراحی بینی در بانوان


جراحی بینی در بانوان

طی پژوهش ها و تحقیقات انجام شده در مورد جراحی های زیبایی ، نشان داده شده که تقریباً 10 تا 15 درصد بانوان دست کم یک عمل زیبایی انجام داده اند . جراحی بینی در بانوان بیشترین درصد ، جراحی های زیبایی را  در بردارد .

جراحی بینی در بانوان

بر اساس این آمار جراحی بینی در بانوان بیشتر در خانم های مجرد زیر 25 سال انجام شده بود . البته این به این معنی نیست که جراحی بینی در بانوان مسن انجام نمی شود . در مقاله ی جراحی بینی در افراد مسن توضیح داده شد که در صورت تایید سلامت جسمی توسط پزشک افراد در هر سنی که باشند ، می توانند برای جراحی بینی اقدام نمایند .

در مقاله ی جراحی بینی در آقایان توضیح داده شد که عمل زیبایی بینی در آقایان دارای حساسیت های خاص خود می باشد ، چرا که لازم است تا  این جراحی با تبحر انجام بشود و فرم بینی مناسب باشد و چهره ی مردانه  فرد را تحت شعاع قرار ندهد .

نحوه جراحی بینی در بانوان

جراحی بینی در بانوان نیز بر مبنای علم زیبا شناسی در سطح جهان ، اصول و قواعد خاص خود را دارد .  پشت بینی خانم ها دارای یک قوس مقعر خفیفی می باشد . زاویه نوک بینی با لب بالا در حدود 90 تا 105 درجه می تواند باشد . در حال حاضر خانم ها تمایل بیشتری برای انجام جراحی بینی طبیعی دارند ، این در حالی است که سابق بر این بیشتر بانوان تمایل داشتند تا جراحی بینی فانتزی انجام دهند ، که این نوع جراحی بینی در صورت عدم مهارت کافی جراح بینی ، با مشکلات و اختلالاتی در عملکرد بینی همراه بود .

با در نظر داشتن این که تمایل به زیبایی بیشتر در خانم ها امری اجتناب ناپذیر است و در صورتی که جراحی بینی با دقت کافی انجام نشود و نتیجه رضایت بخش برای زیبایی در یک خانم را به همراه نداشته باشد ، در روحیه و اعتماد به نفس خانم اثر سو خواهد داشت . لذا انتخاب یک جراح بینی کارآمد بسیار مهم است .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: