جراحی بینی در افراد مسن


جراحی بینی در افراد مسن

جراحی بینی جزو شایع ترین عمل های جراحی زیبایی در سطح جهان به شمار می رود ، گاهاً این امکان وجود دارد تا در هر سنی فرد مایل باشد تا برای جراحی بینی اقدام نماید ، برخی افراد نیز در سن بالا تمایل دارند تا برای جراحی بینی اقدام نمایند . یکی از مهم ترین سوالات و اولین پرسش هایی که ممکن است به ذهن فرد خطور کند ، این است که آیا امکان جراحی بینی در افراد مسن وجود دارد یا خیر ؟

جراحی بینی در افراد مسن

جراحی بینی در افراد مسن

برای این که جراحی بینی در افراد مسن نتیجه بخش باشد ، لازم است تا هم خود فرد متقاضی جراحی بینی و هم جراح بینی از صبر و حوصله ی بیشتری برخوردار باشند . همچنین باید خاطر نشان کرد به دلیل این که تعداد متقاضیان جراحی بینی در افراد مسن افزایش یافته است ، علم پزشکی نیز پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه داشته است . در شرایط عادی و طبیعی ، نوک بینی در کودکان به صورت سر بالا بوده و پشت بینی دارای یک قوس می باشد ، که با افزایش سن نوک بینی افتاده شده پشت آن دچار تحدب و کمی قوز دارد خواهد شد .  البته باید گفت که در تمامی افراد بروز این تغییرات به یک شکل نخواهد بود .

هر چه سن افراد بالا برود ، میزان الاستیتگی پوست خود به خود کاهش می یابد . همنین پوست نوک بینی ضخیم تر خواهد شد . هر چه میزان این موارد بیشتر باشد ، افتادگی ظاهری نوک بینی نیز بیشتر خواهد شد . لذا منجر می گردد تا افراد به فکر انجام جراحی زیبایی بینی بیفتند .

اگر که فرد متقاضی مشکل جسمی خاصی نداشته باشد ، از بیماری خاصی رنج نبرد و همچنین دچار مشکلات قلبی و عروقی نباشد . با تاییدیه از سوی پزشکمی تواند برای جراحی بینی اقدام نماید . البته باید به این موضوع توجه داشت که دوره نقاهت جراحی بینی در افراد مسن ، از سایرین کمی بیشتر خواهد بود .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: