جراحی نوک بینی


جراحی نوک بینی

گروهی از مراجعه کنندگان از وضعیت جراحی بینی خود رضایت دارند. فقط خواستار از بین بردن ایرادات نوک بینی هستند. جراحی نوک بینی یا Tip Plasty جهت از بین بردن همین ایرادها و مشکلات می باشد.

جراحی بینی با چه هدفی انجام می شود؟

  • از بین بردن پهنی بینی
  • از بین بردن افتادگی نوک بینی
  • کم کردن فاصله ی بین صورت و نوک بینی
  • از بین بردن قوز بینی
  • کوچک کردن سوراخ بینی

جراحی نوک بینی

جراحی نوک بینی می تواند منجر به کوچک شدن سوراخ های بینی  نیز شود.جراح برای اصلاح کردن عیوبی که در نوک بینی موجود می باشد از ترفند ها و تکنیک های ویژه استفاده می کند. این بدان سبب است که هم ظاهر بینی زیبا تر به نظر برسد و هم تناسب بینی را با سایر اجزای صورت برقرار سازد.

جراحی نوک بینی به دقت و مهارت جراح بستگی دارد و انتخاب جراح برای انواع جراحی بینی می تواند تاثیر به سزایی در آنچه از نتیجه جراحی دریافت می کنید داشته باشد. برای اطلاع از روند کاری جراح خود،می توانید جراحی های قبلی او را مورد بررسی قرار دهید.
افرادی با بینی های استخوانی گزینه های مناسب تری برای اصلاح نوک بینی هستند. زیرا افرادی که دارای بینی های گوشتی می باشند از نرم پودن پره های بینی و ضخیم بودن پوست این ناحیه رنج می برند. البته تغییر در ساختار این نوع بینی نیازمند تکنیک و روش هایی است که بتواند از نرمی و ضخامت جنس بینی بکاهد.

نکته :

در جراحی نوک بینی استخوان های بینی تنها بر روی تقسیم بندی وسط بینی و بافت های سکتوما، تنها غضرف های نوک بینی و بافت نرم  انجام می گیرد. به دلیل اینکه تمامی کارها در داخل بینی انجام می گیرد به هیچ عنوان بعد از عمل جراحی نوک بینی  رد به  وجود نمی آید. بینی از داخل بریده شده نخ بخیه های داخل خود به خود از بین رفته و به نوک بینی فلاستر مخصوص چسبانده می شود. پس از اتمام کار، تامپون و اتل بکار برده می شود.
جراحی نوک بینی می تواند بینی را صاف و سر بالا کند. اگر تمایل به انجام این جراحی دارید می توانید از مشاوره های جراح بینی خود، بهره مند شوید .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: