جراحی بینی شبیه به یک عکس


جراحی بینی شبیه به یک عکس

افرادی که برای انجام جراحی زیبایی بینی می خواهند اقدام نمایند ، گاهی اصرار دارند تا جراحی بینی شبیه به یک عکس یا یک فرد برای آن ها انجام شود . این موضوع در حالی است که ممکن است حتی آناتومی بینی در این افراد کاملاً متفاوت باشد .

جراحی بینی شبیه به یک عکس

برای مثال فردی که می خواهد جراحی بینی انجام بدهد ، از نظر ساختمان استخوانی – غضروفی دارای یک بینی گوشتی باشد ، در صورتی که عکسی را که در دست دارد ، فرد صاحب عکس دارای بینی استخوانی باشد .

از آن گذشته به دلیل این که بینی در مرکز صورت قرار دارد و بسیار در زیبایی کل صورت اثر دارد ، لازم است تا فرم بینی پس از جراحی زیبایی بینی ، با کل صورت هم خوانی داشته و متناسب باشد تا ، منجر به افزایش میزان زیبایی در بینی بشود ، اما ممکن است جراحی بینی شبیه به یک عکس نه تنها بر میزان زیبایی چهره ی شما نیفزاید بلکه باعث شود تا از زیبایی چهره شما بکاهد .

جراحی بینی شبیه به یک عکس

برای آن که جراحی بینی سبب افزایش زیبایی صورت فرد بشود لازم است تا موارد بسیاری از جمله نوع بینی ، جنس پوست صورت ، متناسب سازی بینی با دیگر اجزای چهره و … در نظر گرفته بشود ، لذا اکیداً توصیه می شود تا برای این که نوع جراحی بینی تا چگونه باشد ، جراح بینی را تحت فشار قرار ندهید و اجازه بدهید تا جراح بینی با به کار گیری تجربه خود و استفاده از تکنیک های مناسب بهترین عمل جراحی زیبایی بینی را برای شما انجام بدهد تا مطلوب ترین نتیجه را از عمل بینی تان ، دریافت نمایید .

همچنین لازم به ذکر است تا در انتخاب جراح بینی ، بسیار دقت نموده و با انجام تحقیق و بررسی های لازم ، جراح بینی را انتخاب نمایید تا سلامت تنفسی و عملکرد بینی شما حفظ بشود .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: