جراحی بینی در آقایان


علی رقم این موضوع که جراحی بینی امروزه جزو شایع ترین نوع عمل های جراحی در بین مردم جهان است . برخی از افراد و حتی پزشکان ، بر این موضوع معتقد هستند که جراحی بینی در آقایان نباید انجام بشود ، در حالی که تمایل به زیبایی در آقایان نیز همانند خانم ها طبیعی است. دکتر شروین قوامی با وجود تجربه بسیار زیاد در زمینه جراحی بینی در آقایان می توانند به شما کمک کنند.

جراحی بینی در آقایان

البته نمی توان منکر این موضوع شد که جراحی بینی در آقایان و بانوان تفاوت هایی دارد و لازم است تا جراح بینی در زمان جراحی همه موارد را مد نظر قرار بدهد. در حال حاضر علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است و با ارائه تکنیک های نوین باعث شده تا همه افراد و در هر سنی بتوانند جراحی بینی انجام بدهند.

نحوه جراحی بینی در آقایان

به طور معمول بینی آقایان بزرگ تر از بینی بانوان است و پوست بینی شان نیز به نسبت ضخیم تر است . همچنین ساختمان غضروفی – استخوانی در بینی آقایان محکم تر می باشد . مهم ترین تفاوت بین جراحی بینی آقایان با جراحی بینی بانوان در چند مورد می توان نام برد :

  • طول بینی خانم ها از آقایان کوتاه تر است .
  • زاویه میان لب بالا با بینی بر اساس علم زیبا شناسی در بانوان از 90 تا 105 در جه می تواند باشد ، اما در آقایان فقط بین 90 تا 95 درجه طبیعی است .
  • زاویه ای که پیشانی و بینی با یک دیگر می سازد در آقایان کم تر از خانم ها است .
  • خط پشت بینی در مرد ها در زاویه نیم رخ به طور کامل صاف است در خالی که در بانوان کمی قوس دارد .
  • نوک بینی در آقایان بیشتر برجستگی دارد .
  • میزان ورم ، دوره نقاهت و ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده ی ناشی از جراحی به نسبت بانوان طولانی تر بوده ، لذا مشاهده نتیجه نهایی نیز دیر تر خواهد بود .

جراحی بینی در آقایان

نتیجه جراحی بینی در آقایان

جراحی بینی به طور کلی دارای دو نتیجه فانتزی و طبیعی است.

  1. بینی فانتزی : این فرم از بینی کوچک، سر بالا و دارای قوس زیاد است، لازم به ذکر است که زاویه بین لب بالا و نوک بینی در بینی فانتزی یا عروسکی 105 درجه می باشد.
  2. بینی طبیعی : هدف از جراحی بینی به فرم طبیعی ، از بین بردن ایرادات بینی به شکلی است که نتیجه جراحی بینی خیلی در صورت افراد مشخص نباشد به همین دلیل در فرم طبیعی، بینی خیلی کوچک و سربالا نشده و در صورت ایجاد قوس، مقدار آن بسیار کم خواهد بود.

صورت آقایان استخوانی تر و زمخت تر از خانم ها بوده و معمولاً اجزای صورت آقایان بزرگتر از خانم ها می باشد به همین دلیل بینی طبیعی بیشتر از فرم بینی فانتزی یا عروسکی با صورت مردان در تناسب است.همچنین بیشتر آقایان تمایل دارند که جذبه چهره آن ها حفظ شده و نتیجه جراحی بینی در صورت شان مشخص نباشد، به همین دلیل بیشتر مردان خواستار جراحی بینی خود به فرم طبیعی هستند.

هزینه جراحی بینی در آقایان

باید بگوییم که جنسیت تاثیری در هزینه جراحی بینی نداشته و قیمت جراحی بینی با توجه به نوع بینی ، میزان ایرادات بینی و غیره تعیین می گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: