جراحی بینی به روش بسته


جراحی بینی به روش بسته

در حال حاضرانجام عمل جراحی زیبایی بینی و تکنیک های به کار گرفته شده در آن، در ایران بسیار پیشرفت نموده است و این موضوع باعث شده تا حتی از دیگر کشور ها نیز متقاضیان جراحی بینی به ایران سفر کنند ، چرا که جراحان بینی در کشور با انجام مکرر عمل بینی ، مهارت و تجربه خیلی زیادی در این زمینه به دست آورده اند .  عمل رینوپلاستی به دو صورت انجام می شود ، جراحی بینی به روش بسته و جراحی بینی به روش باز . منظور از این دو نوع روش ، شیوه دسترسی به ساختمان غضروفی – استخوانی زیر پوست بینی است ، نه تکنیک هایی که برای انجام جراحی بینی به کار می رود .

جراحی بینی به روش بسته

در جراحی بینی به روش بسته ، کلیه برش های مورد نیاز ، در درون بینی ایجاد می شود و پوست بینی را کمی از روی اسکلت بینی آزادکرد و جراح بینی ، تغیرات مورد نظر را بر روی ساختمان بینی ایجاد می کند .

لازم به ذکر است که برش پره های بینی جزو روش باز یا بسته نیست و چه در روش باز و چه در روش بسته ، در صورتی که لازم باشد تا بر روی پره های بینی تغییری ایجاد بشود ، این پره ها را برش خواهیم داد .

مزایای روش بسته :

در ابتدا باید گفت که جراحی بینی به روش بسته در حال حاضر کمتر استفاده می شود و در حدود دو دهه اخیر جراحی بینی به روش باز الویت هر جراح بینی خصوصاً به منظور جراحی زیبایی بینی است .

در جراحی بینی به روش بسته ، به دلیل اینکه کلوملا را برش نمی دهیم و میزان ورم بینی نیز کمتر است ، در نهایت دوران نقاهت و مشاهده نتیجه نهایی زود تر میسر خواهد بود . همچنین مدت زمان عمل جراحی نیز تقریباً 15 تا 20 دقیقه کمتر است .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: