آبریزش پس از جراحی بینی


آبریزش پس از جراحی بینی

در عصر حاضر انجام جراحی های زیبایی ، به ویژه جراحی های زیبایی صورت رواج یافته است . جراحی بینی رایج ترین عمل زیبایی صورت به شمار می رود . برای انجام جراحی بینی عموماً افراد دچار نگرانی های عوارض ناشی از جراحی بینی هستند . آبریزش پس از جراحی بینی یکی از این نگرانی ها می باشد .

 

آبریزش پس از جراحی بینی

 

با در نطر داشتن این موضوع که جراحی زیبایی بینی طرفداران بسیاری دارد ، علم پزشکی نیز پیشرفت های بسیاری در این زمینه داشته است . در صورتی که جراحی با مهارت و تجربه و به کار گیری تکنیک های مناسب انجام بشود ، مطمئناض عوارض ناشی از جراحی بینی اتفاق نمی افتد . البته در نظر داشته باشید برخی از عوارض موقتی و طبیعی هستند و جای نگرانی از بروز آن ها وجود ندارد و پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد .

برای مثال آبریزش پس از جراحی بینی ناشی از دارو های به کار رفته در حین جراحی بینی و بی هوشی می باشد و به طور معمول تا سه روز بعد از جراحی برطرف می گردد .

در مواردی که آبریزش بینی بیش از حد باشد و تحمل آن برای فرد سخت باشد ، می تواند از داروهای خوراکی مانند آنتی هیستامین ، با صلاح دید پزشک استفاده کند .

تذکر :

برخی از افراد تصور می کنند که مشکلات بینی نظیر خارش ، حساسیت و آبریزش بینی را زمانی که جراحی زیبایی بینی انجام می شود ، می توان برطرف کرد . در حالی که این باور غلط است ، زیرا برای رفع این قبیل مشکلات لازم است تا به کلینیک های درمان آلرژی مراجعه کنند و درمان آن ربطی به جراحی بینی ندارد .

در انتخاب جراح بینی دقت داشته باشید ، زیرا در صورتی که جراحی بینی با تبحر لازم انجام نشود ، ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که حتی با جراحی ثانویه نیز قابل حل نباشد .

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتیجراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: