عمل جراحی بینی گوشتی و بزرگ


عمل جراحی بینی گوشتی و بزرگ

عمل جراحی بینی گوشتی و بزرگ : بینی که پوستی ضخیم و غضروف نازکی داشته باشد بینی گوشتی نامیده می شود. معمولا در این نوع بینی ها نوک بینی کمی افتاده است و پره های بینی باز و ضخیم هستند.

به علت هورمون جنسی مردانه و چربی پوست مردان ، بینی گوشتی در مردان بیشتر دیده می شود. در تکنیک های قدیمی ، کار بخصوصی نمی شد برای بینی های گوشتی انجام داد. زیرا آن تکنیک ها بیشتر شامل تراش دادن استخوان و غضروف در نتیجه کاهنده بودند.

بینی های گوشتی غضروف های ضعیفی دارند بنابراین اگه این غضروف های ضعیف تراش داده شده و نازک شود اگرچه امکان دارد برای مدتی بینی کوچک تر و زیباتربه نظر رسد ولی به تدریج و بخاطر فعل و انفعالات بینی جمع شده و به سمت پائین کشیده می شود. اینکه گفته می شود بینی برگشت کرده به همین دلیل است. اما امروز بینی های گوشتی چون به وسیله تقویت غضروف شکل داده شده و بازآرایی می شوند ، برگشت پذیر بودن بینی گوشتی یا افتادگی بینی های گوشتی به حداقل رسیده و شاید هم این اتفاق اصلا نیفتد.

درصورتی که نتوان غضروف بینی را حین جراحی بینی تقویت کرد باید از منابع دیگر غضروف استفاده نمود که مهم ترین آنها غضروف گوشت یا دنده یا غضروف مصنوعی است. به این ترتیب نوک بینی جمع تر شده و تقویت پایه ی بینی موجب کشش نوک بینی ، زیبایی و دوام جراحی بینی می گردد.

ذکر چند تکنیک برای عمل جراحی بینی گوشتی و بزرگ

  • پیوند دادن غضروف به نوک بینی و پل بینی
  • کم کردن چربی در پوشش بافت نرم
  • کاهش متناسب سایز کل بینی
  • پشتیبانی ساختمان بینی

عمل جراحی بینی گوشتی و بزرگ

عمل بینی گوشتی با لیزر

تبلیغات زیادی در رابطه با جراحی بینی گوشتی با لیزر در سایت های زیبایی مختلف انجام می گیرد در حالیکه این روش تغییرات زیادی در ظاهر بینی فرد ایجاد نمی کند و در واقع نمی تواند جایگزین جراحی بینی باشد.

یکی از نکات جالب که در جراحی بینی  گوشتی با لیزر گفته می شود این است که خونریزی پس از آن کم بوده یا بیمار بینی اشان با ورم روبه رو نمی گردد. اما این علائم در واقع علائم طبیعی یک جراحی بینی است. این روش به هیچ عنوان قادر به برطرف سازی ایرادات ساختار بینی نیست.

جراحی بینی با لیزر از سوی جراحان زیبایی بینی مورد تأئید نیست . نکته حائز اهمیت این است که اگر جراحی بینی با لیزر امکان داشت کسی دنبال جراحی بینی نبود.

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی بستگی به فاکتورهای زیادی دارد . انتخاب جراح بینی باتجربه ، میزان درمان و پیچیدگی آن ، موقعیت جغرافیایی از این موارد است.  باید این نکته را مدنظر داشته باشد که هنگامیکه برای جراحی بینی مراجعه می کنید ارزان تر بودن هزینه آن به معنی بهتر بودن آن نیست و باید به مواردی چون سلامتی ، ایمنی و کیفیت نتایج حاصل از ان توجه کرد.

دکتر شروین قوامی – جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

عمل جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی – جراح بینی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: