بهترین جراح بینی تهران


اصولا افرادی که به دنبال جراحی زیبایی بینی هستند ، یکی از اولین دغدغه های شان پیدا کردن بهترین جراح بینی تهران است. از بین تعداد بالای جراحان بینی در سطح کشور پیدا کردن ، یک جراح بینی خوب کار سختی است البته می توان با دقت و دیدن نمونه کارها این مشکل را برطرف کرد. در ادامه این مقاله از دکتر شروین قوامی ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و با ارائه راهکارهایی شما را در انتخاب یک پزشک خوب در شهر خودتان ؛ راهنمایی خواهیم نمود.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

 

انتخاب بهترین دکتر بینی تهران

در صورتی که قصد دارید از عمل زیبایی بینی خود بهترین نتیجه را دریافت کنید، توصیه می‌کنیم حتماً یک دکتر بینی خوب و مجرب در تهران را برای رویکرد مورد نظر خود انتخاب کنید. احتمالاً در زمان انتخاب چنین شخصی کمی دچار سردرگمی و گیجی می‌شوید. چرا که به دلیل پرطرف‌دار بودن عمل رینوپلاستی، جراحان بسیار زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت و ارائه خدمات متنوع هستند و خود را بهترین و متبحرترین عنوان می‌کنند.

از آنجایی که بینی عضوی مهم در تنفس بیمار است و بروز یک مشکل به ظاهر ساده می‌تواند تنفس فرد را با مشکل روبه‌رو کند، در زمان انتخاب بهترین جراح بینی در تهران تنها سخن گفتن و ادعا کافی نیست و نیاز به بررسی کیفیت کار پزشک دارد تا بتوان با اعتماد کامل و اطمینان به تحت عمل جراحی قرار گرفت. به یاد داشته باشید مهارت، دانش و تخصص پزشک و همچنین کیفیت کار او تأثیری مستقیم بر روی نتیجه نهایی عمل خواهد داشت؛ پس در انتخاب خود دقت کنید.

با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به شما خواهیم گفت، می‌توانیم بگویم دکتر شروین قوامی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران هستند. دکتر شروین قوامی یکی از بهترین و متبحرترین جراحان بینی تهران هستند که به شکل کاملاً تخصصی و علمی با علم و دانش روزه دنیا همگام هستند و همواره تلاش می‌کنند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

تجربه بالا، وجدان کاری، تعهد و مسئولیت پذیری بالا و همچنین اولویت دادن سلامت تنفسی و کارکرد درست بینی از خصوصیات برجسته و مهم ایشان است که همین موضوع باعث شناخته شدن ایشان به عنوان بهترین جراح بینی تهران شده است.

 

✔ جراحی بینی استخوانی تحت نظر دکتر شروین قوامی در تهران

ویژگی‌های بهترین جراح بینی تهران

جراح بینی خوب کسی است که دارای مهارت بالا و تعداد زیاد عمل‌های موفق باشد. فاکتورهای زیادی را می‌توان برای یافتن بهترین جراح بینی در تهران در نظر گرفت برای مثال یکی از اصلی‌ترین راه کارها دیدن بیمارانی است که توسط جراح بینی مورد نظر، تحت عمل زیبایی بینی قرار گرفته‌اند. همچنین می‌توان با صحبت با بیماران از شیوه کار جراح بینی مطلع شد و با حضور در جلسات مشاوره اطمینان کامل را به دست آورد. از مهم‌ترین عوامل برای یافتن بهترین جراح بینی تهران یا هر شهر دیگری بررسی و چگونگی وضعیت تنفسی بیماران، بعد از عمل است.

جراحی زیبایی بینی با دکتر قوامی

عمل رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی یکی از عمل‌های شایع زیبایی به حساب می‌آید و نقش مهمی در زیبایی صورت دارد به همین دلیل هزینه این جراحی نسبت به سایر عمل‌های زیبایی کمی بیشتر است. برای دیدن نمونه کارها و فیلم‌های عمل جراحی دکتر شروین قوامی، جراح بینی خوب تهران، می‌توانید به صفحه اینستاگرام، گالری وب سایت و یا کانال آپارات ایشان مراجعه بفرمایید.

هزینه رینوپلاستی با جراح بینی خوب در تهران

اگر جراحی بینی با هدف اصلاح عملکرد بینی برای رفع مشکل تنفسی شخص باشد، هزینه جراحی می‌تواند شامل بیمه درمانی شود، اما اگر جراحی برای افزایش زیبایی انجام شود، هزینه عمل دیگر تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

 

بیهوشی حین جراحی خطرناک است ؟

بیهوشی در حین عمل به بیمار کمک می کند تا دردی را حس نکند و همچنین به بهترین جراح بینی تهران ، اجازه می دهد تا بهتر بتواند هنر و مهارت خود را به کار ببرد. هرچه زمان بیهوشی بیمار کمتر باشد نمایانگر توانایی بالای جراح بینی ، حین عمل می باشد گرچه عمل های سخت زمان بیشتری را طلب می کند.

بهترین روش عمل زیبایی بینی گوشتی با بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران

در بینی های گوشتی بافت غضروفی و استخوانی ضعیف است ، به همین علت نمی توان با تراش و حذف غضروف و استخوان به نتیجه دلخواه رسید ، لذا با کمک تقویت غضروف به اعمال تغییرات می پردازیم. جراحی بینی گوشتی یکی از راه های تشخیص بهترین جراح بینی در تهران می باشد ؛ زیرا فراتر از جراحی ادغام علم و هنر است.

چند ویژگی بهترین جراح بینی تهران

  • رضایت بیمارن پس از جراحی
  • داشتن سوابق درخشان در جراحی
  • به کار گیری هنر حین جراحی زیبایی بینی
  • دارا بودن تخصص و مهارت لازم برای جراحی زیبایی
  • صبور بودن هنگام برخورد با بیمار و پاسخ به سوالات وی

در نهایت بهترین جراح بینی تهران ، کسی است که برای دریافت رضایت بیماران تخصص و هنر را به کار بگیرد تا در عین رسیدن به فرم بینی زیبا ، سلامت عملکرد بینی نیز حفظ شود.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

 

چگونه بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کنیم ؟

برای اینکه بهترین نتایح از جراحی رینوپلاستی حاصل شود ، افراد باید در انتخاب جراح بینی خوب در تهران ، خود دقت زیادی صرف کرده و تحقیقات دقیقی انجام دهند.

متقاضیان جراحی بینی ساکن در تهران یا هر شهر دیگری ، می توانند از روش زیر برای انتخاب بهترین جراح بینی تهران استفاده کنند :

  1. درست نمودن یک لیست از اسامی جراحان بینی خوب در انتخاب جراح بینی بسیار کمک کننده است.
  2. برای تهیه لیست مورد نظر می توانید از افرادی که در گذشته جراحی زیبایی بینی انجام داده و از نتیجه آن راضی بوده اند سوال نموده یا در گوگل و شبکه های اجتماعی جستجو کنید.
  3. بعد از اینکه از اسامی بهترین جراحان بینی منطقه تان یک لیست تهیه کردید ، در رابطه با سوابق آن ها تحقیق کرده و از میزان تحصیلاتشان آگاه شوید.
  4. به مطب جراح بینی مورد نظر بروید و در مورد توقعاتی که از نتیجه عمل بینی دارید با او صبحت نمایید ، در حین مراجعه میزان صبوری و طرز برخورد جراح بینی را نیز محک بزنید.
  5. سعی کنید زمانی به مطب جراح بینی مراجعه کنید که بیماران قبلی در مطب حضور داشته باشند ، با بیماران در رابطه با میزان رضایت شان از عمل زیبایی بینی سوال کنید.
  6. جراحان بینی در مطب خود ، یک آلبوم از نمونه کارهای شان دارند. از آن ها درخواست کنید تا آلبوم مورد نظر را به شما نشان دهند.
  7. با مراجعه به بخش گالری تصاویر وب سایت جراح بینی یا صفحه رسمی اینستاگرام او نیز قادر به مشاهده نمونه کارهای ایشان خواهید بود.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

 

جراحی بینی ترمیمی با بهترین جراح بینی تهران

اگر در انتخاب بهترین دکتر عمل بینی تهران ، دقت نکرده و پزشکی را انتخاب کنید که از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد ، ممکن است نتیجه دلخواهتان از جراحی به دست نیامده و ناچار به انجام جراحی ترمیمی بینی باشید. البته منظورمان از نتیجه دلخواه توقعاتی است که معقول و منطقی باشد ، فردی که بینی گوشتی دارد نباید توقع فرم فانتزی بعد از عمل را داشته باشد ، این فرد حتی با انجام عمل ثانویه بینی نیز به فرم فانتزی دست نخواهد یافت. لازم به ذکر است که انتخاب جراح بینی بی تجربه فقط یکی از عواملی است که ممکن است موجب احتیاج فرد به جراحی ترمیمی بینی شود ، پس بهترین جراح بینی تهران یا محل سکونت خود را انتخاب کنید. در برخی موارد دیگر عدم انجام مراقبت های لازم نیز موجب می شود که نتیجه دلخواه از جراحی حاصل نشود.

چه زمانی باید برای انجام عمل ترمیمی مراجعه کرد ؟

برای دستیابی به یک بینی بی نقص و ایده آل ، جراح بینی تهران باید یکسری تغییرات را در ساختار بینی ایجاد کند ، همچون :

  • حذف استخوان های اضافی
  • تقویت استخوان ها
  • کاهش حجم بینی و غیره.

برای انجام اصلاحات فوق ، لازم است تا بهترین جراح بینی تهران دکتر شروین قوامی ، به ساختار بینی دسترسی داشته باشد که این امر تنها با ایجاد برش بر روی پوست و جدا کردن آن از ساختمان بینی میسر خواهد بود ، انجام تمامی این کارها باعث ایجاد زخم هایی درون بینی می شود که برای ترمیم آن ها حداقل 1 سال زمان نیاز است. افراد متقاضی جراحی ترمیمی بینی باید بعد از گذشت 1 سال که زخم های داخل بینی کاملاً ترمیم شده و ورم بینی به طور کامل فروکش کرده است برای عمل بینی ترمیمی اقدام کنند.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

 

از نظر بهترین جراح بینی تهران ؛ چه کسانی برای جراحی مناسب نیستند ؟

با یک جستجوی ساده در گوگل اطلاعات زیادی در رابطه با کاندیداهای مناسب جراحی به دست خواهید آورد در صورتی که کمتر در رابطه با اشخاصی که برای عمل بینی مناسب نبوده یا برای انجام آن نیاز به فکر کردن بیشتری دارند پرداخته شده است. در ادامه به چند دسته از افراد نامناسب برای جراحی از نظر بهترین دکتر عمل بینی تهران اشاره شده است :

اشخاصی که به اختلال بدشکل پنداری ابتلا دارند 

یکی از انواع اختلالات روانپزشکی ، اختلال بدشکل پنداری است که به موجب آن شخص مبتلا با اینکه نقصی ندارد مدام در حال ایرادگیری از اعضای بدن خود می باشد. این اختلال دارای انواع مختلفی است. این دسته از افراد باید در ابتدا برای معالجه به روانپزشک مراجعه کرده و پس از درمان برای انجام عمل زیبایی بینی اقدام کنند.

افرادی که دچار بیماری وسواس هستند 

این دسته از افراد به اشتباه گمان می کنند که با انجام این عمل زیبایی افسردگی شان از بین خواهد رفت در صورتی که چنین نبوده و در برخی از موارد استرس های ناشی از جراحی زیبایی بینی حتی امکان تشدید مشکلات ناشی از این اختلالات را به دنبال خواهد داشت.

افرادی که انگیزه ای برای جراحی بینی ندارند.

هدف این دسته از افراد از عمل رینوپلاستی معمولاً جلب نظر اطرافیان اعم از نامزد و همسر می باشد. افراد نباید بینی خود را بنا به خواسته و سلایق اطرافیان جراحی کنند زیرا در نهایت این خودشان هستند که باید از بینی خود و فرم آن راضی باشند.

افرادی که کمالگرا بوده و ایده آلیست هستند.

اینگونه افراد نمی توانند وجود کوچکترین نقص را تحمل کنند و این موضوع دست خودشان نبوده و کاملاً غیرارادی است. بهترین جراح بینی تهران یا هر شهر دیگری به خوبی بر این موضوع واقف است که انجام عنل زیبایی بینی ، موجب ایجاد یکی بینی بی نقص مطلق نشده و تنها موجب بهبود نسبی آن خواهد شد و به همین دلیل وعده یک بینی ایده آل و بی نقص را به بیمار خود نخواهد داد. باید گفت که جراحی رینوپلاستی در صورت انجام توسط یک پزشک حاذق معمولاً نتیجه درخشانی داشته و موجب زیبایی دو چندان بیمار خواهد شد افراد ایده آل گرا تمام این نتایج مثبت را نادیده گرفته و در صورت وجود یک ایراد جزئی ، به آن ایراد چسبیده و کار جراح بینی را زیر سوال خواهند برد.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

اشخاصی که به دنبال شیبه سازی هستند 

برخی از افراد گمان می کنند که جراحی زیبایی بینی همچون مجسمه سازی است که یک مدل درخواستی به پزشک خود داده و آن را بدون کوچکترین تفاوتی تحویل بگیرند. این دسته از افراد باید به این موضوع توجه داشته باشند که بهترین جراح بینی تهران دکتر شروین قوامی با یک عضو بسیار مهم و حساس سر و کار دارد که فرم دهی آن با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد صورت می گیرد. بنابراین نمی توان آن را شبیه به یک عکس یا یک فرد جراحی کرد و در هنگام فرم دهی آن باید به فاکتورهای بسیاری همچون نوع بینی ، ویژگی های صورت فرد ، جنسیت او و موارد دیگر توجه نمود.

بیماران بلاتکلیف 

این دسته از بیماران خود نیز نمی دانند ایرادشان چیست و از جراح بینی چه توقعی دارند. یکی از فاکتورهای مهم برای اینکه جراحی به بهترین نحو انجام شده و قادر به جلب رضایت فرد باشد ، آگاهی دقیق بیمار از توقعات خود و مطرح نمودن آن به طور شفاف و واضح با دکتر عمل بینی تهران می باشد.

 

بهترین جراح بینی تهران - دکتر قوامی

 

توصیه های بهترین دکتر عمل بینی تهران قبل از جراحی !

بیمار قبل از اقدام برای عمل رینوپلاستی باید در رابطه با مواردی همچون مزایا ، معایب ، رنج تقریبی هزینه ها و همچنین مراقبت های بعد از جراحی بینی و اقدامات قبل که تاثیر زیادی در نتیجه این جراحی زیبایی دارد اطلاعات لازم را کسب نماید. تنها در این صورت است که می تواند بهترین تصمیم در رابطه با انجام یا عدم انجام عمل زیبایی اتخاذ کند. چنانچه تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفتید باید این نکات را پیش از انجام آن رعایت کنید:

  1. بهترین جراح بینی تهران یا شهری که در آن ساکن هستید را انتخاب کنید. هرچه جراح بینی وجدان کاری بالاتری داشته ، حاذق و متبحر باشد نتیجه عمل زیبایی بینی رضایت بخش تر خواهد بود.
  2. در جلسه مشاوره تعیین شده توسط جراح بینی با پزشک به طور صادقانه درباره انتظارات خود از جراحی صحبت نمایید.
  3. به مدت 2 هفته از مصرف ویتامین ها ، مکمل های گیاهی و داروهایی مثل آسپرین که غلظت خون را کاهش می دهند بپرهیزید.
  4. آزمایشات و عکسبرداری هایی را که جراح بینی خوب در تهران دکتر قوامی برای بررسی دقیق تر وضعیت سلامت و تعیین بهترین فرم بینی با توجه به اجزای صورت تان برای شما تجویز کرده است را انجام دهید.
  5. اجتناب از مصرف دخانیات به مدت 2 هفته قبل از جراحی الزامی است.
  6. هنگام مراجعه برای انجام عمل لاک نزده و آرایش نکنید و چنانچه ناخن مصنوعی دارید حتماً یکی از آن ها را از روی ناخن های تان برداشته و خارج کنید.

 

✔ فیلم عمل زیبایی بینی تحت نظر دکتر شروین قوامی در تهران 

 

چه المان هایی را بهترین جراح بینی طی رینوپلاستی در نظر میگیرد ؟

  • لازم است تا بهترین جراح بینی تهران در ابتدا سلامت بیمار و عملکرد تنفسی را در اولویت قرار دهد و هر گونه اقدام لازم در این زمینه را رعایت کند.
  • بهتر است بینی هر فرد با توجه به دیگر اجزا صورت تغییرات لازم را داشته باشد ، تا ساختار بینی با چهره افراد هماهنگی لازم را داشته باشد.
  • پزشک باید به انتظارات بیماران خود که در جلسه مشاوره آن ها را بیان می کنند ، اهمیت بدهند و در صورت وجود انتظارات واقع بینانه آن ها را در طی جراحی زیبایی بینی لحاظ کند.
  • بینی های کوچک ، نشان دهنده زیبایی نمی باشد ، در نتیجه جراح و متخصص گوش و حلق و بینی از کوچک کردن بیش از حد بینی خودداری می کنند ، زیرا اغلب افراد با بینی های فانتزی و نیمه فانتزی دچار مشکلات تنفسی متعددی نیز خواهند شد .
  • بسیار ضروری است که جراح  وجدان کاری و اخلاق حرفه ای نیز داشته باشد و در تمامی مراحل آن را فراموش نکند.
  • پزشک باید در جلسات مشاوره با بیمار خود صادق باشد و تمامی توصیه های لازم را جهت کسب نتایج موفق از عمل زیبایی بینی در اختیار بیماران خود قرار دهد.
  • قطعا تمامی زیبا جویان سوالاتی را در رابطه با فرایند رینوپلاستی خود خواهند داشت ، که لازم است جراح بینی خوب در تهران دکتر شروین قوامی به تمامی سوالات بیماران خود پاسخ دهد.
  • یک پزشک خوب باید مسئولیت پذیر باشد و وضعیت و سلامت بیمار خود را بعد از اتمام جراحی در نظر بگیرد و مسئولیت هر گونه اشتباه و خطا به وجود آمده را بر عهده بگیرد.
  • یک پزشک ماهر باید بتواند اطمینان و رضایت مراجعین خود را به خوبی جلب کند ، تا با خیالی آسوده جراحی خود را به ایشان بسپارند.

کوتاهی در فرایند انتخاب بهترین جراح بینی و پیامدهای آن

جراحی بینی به دلیل تهاجمی بودن ماهیت آن طبیعتاً بدون عارضه نیست و برای به حداقل رساندن این عوارض و مهار هر چه بیشتر آنها ، جراح بینی ، اقدامات پیشگیرانه خود را از قبل از ورود به فاز عمل شدن بینی آغاز می کند تا بدن بیمار از بهترین شرایط ممکن برای مقابله با عوارض احتمالی در طول عمل و بعد از آن برخوردار باشد.
اما قسمت نگران کننده داستان جایی است که بیمار در فاز انتخاب بهترین جراح بینی ، کوتاهی کند و عمل بینی به دست پزشک غیر حرفه ای و نامتخصص سپرده شود که در این شرایط ، باید منتظر بروز عوارض شدید و حتی خطرناک و تهدید کننده بود.

البته ، لازم به اشاره است که صرفنظر از میزان تبحر و مهارت و تجربه دکتر خوب عمل بینی ، برخی عوارض جانبی و کوتاه مدت نیز وجود دارند که پس از جراحی به دلیل تهاجمی بودن این فرایند به وجود خواهد آمد. این عوارض ، نگران کننده نیستند و مواردی از قبیل کبودی، احساس درد و تورم بینی را شامل می شوند که با انجام نکات مراقبت های پس از جراحی بینی می توانید شدت آن ها را کم کرده و مهارشان کنید.
اما در صورت عدم انتخاب جراح بینی خوب، ماهر و کاربلد شاید عوارض شدید تری در انتظارتان باشد که عبارت اند از:

  • عفونت
  • واکنش آلرژیک به داروهای بیهوشی
  • عدم تقارن بین سوراخ های بینی
  • باقی ماندن اسکار و رد برش پس از عمل جراحی
  • بی حسی در ناحیه بینی و حتی دندان ها
  • تغییر و کاهش در حس بویایی
  • سوراخ شدن تیغه بینی

بروز چنین عوارضی گاهی نیاز به جراحی بینی ترمیمی را الزامی می کند و باعث می شود که بیمار ، ناچار به رفتن به زیر تیغ جراحی برای بار دوم شود. بنابراین برای پیشگیری قبل از وقوع این مشکلات احتمالی ، با انجام یک تحقیق جامع و کامل در فاز انتخاب جراح بینی ، گام صحیحی را در مسیر دستیابی به نتیجه رضایت بخش بردارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: